13 juni, 2010

13 Juni

Har inte gjort särskilt mycket sedan senaste inlägget, Igår hade jag en heldag på idrottsplatsen där det blivit lite översvämning, hjälpte till att rensa avlopp ifrån vattenflaskor och grus och sen sprang jag ett par varv på slingan, sen var jag i stort sett död.
Kvällen var roligare, fick prova en bmw 5-serien, Idrive är spännande, för första gången när jag hämtade mammas arbetskamrater i Söndrum, tjänade tillochmed en hel hundralapp, woho!
Fick hem ett paket med radiosändare till blixten så nu har jag något att syssla med på mina lediga stunder...
Fotbolls-vm har tyvärr börjat, tur bara att det är både Le mans 24 timmars, formel1 och massa annan motorsport på tv också.
Än så länge har inte Le mans varit en besvikelse, spännande ända fram till alla peugoterna brann upp, inget kul att se på när man vet att Audi tar de tre första placeringarna.
Har haft tur med de filmer jag laddat ner denna veckan både Hot tub time machine, The Road och The Butterfly effect var riktigt bra, idag blir det The butterfly effect 2, som enligt väldigt många ska vara helt värdelös om man jämför med ettan.
Och på Tisdag börjar jag jobba...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar